viernes, octubre 05, 2007

Vivamos como galegos



Texto del anuncio:
Buf, como aquí en ningún sitio
a xente ainda é amable, ten pouco estrés
- o que?
por ahí fora é diferente
- q tal?
- aquí a por el quinto metro del día

Como non imos sentirnos ben aquí
se aquí están as mellores praias do mundo
se a mellor tortilla do planeta é
- a da miña nai,
- é a da miña nai,
- é a da miña nai.

Somos optimistas por natureza,
pra nós todo é... bueno,
- vai calor?
- bueno
- vai frío?
- bueno
- e a familia q tal, ben?
- bueno

Somos positivos,
ademáis os galegos nunca nos trabucamos
- vas caer.

Podemos ir xantar á casa e ver a familia,
gústanos ter a despensa e a neveira sempre cheas,
e cando vemos nenos ainda lles sorrimos
e son ben recibidos.

Somos os inventores do futbolín,
da pregunta total
- Fran, que?
da traducción libre (octopus to the party - pulpo á feira)
e do handparking
- ahí, ahí.

Come na casa dos teus pais sempre q poidas
e se alguén te pon en apuros
respóndelle con outra pregunta
e se preguntan onde se xoga o mellor fútbol
responde con rotundidade
- en Galicia.

Temos 17.340 festas,
temos greleiras, percebeiros,
temos orballo, carballo, choiva, choiva e choiva.

Onde a comida é unha relixión,
e un domingo sen aldea non é un domingo,
e onde a xente non é fea é riquiña,
deámonos conta do ben que vivimos,
gocemos da nosa forma de vida

Vivamos como galegos!!!
________________

Como me gusta el anuncio... me hizo mucha gracia lo de "onde a xente non é fea, é riquiña", pq siempre me acuerdo de cuando éramos pequeños y a mis primos les hacía mucha gracia cuando nos la escuchaban decir, por qué a la gente de fuera le hará tanta gracia esa expresión "riquiña"??, q bueno lo de "vas caer", jejeje
Creo q representa muy bien a los gallegos o por lo menos los tópicos gallegos: comida = religión, responder con otra pregunta, despensa llena q sacamos todo para fuera cuando viene alguien (aunq si vas fuera eso también pasa, será pq son gallegos o pq tienen genes gallegos?? jejeje), siempre de fiesta, aunq con lo de la lluvia discrepo... cada vez llueve menos... aunq echo de menos alguno más... no?? no sé, jejeje
Este anuncio se parece un poco a dos anuncios q había de Estrella Galicia con Nancho Novo (los gallegos no se sabe si suben o si bajan...) y Javier Veiga y a un monólogo de Carlos Blanco también sobre los gallegos (q bien nos lo pasamos, a ver si este año se repite otra vez los monólogos por los bares del pueblo).

La canción de este post no puede ser otra q:
"Miña terra galega" de Siniestro Total


1 comentario:

Anónimo dijo...

A mí también me encanta y... buscando el texto íntegro encontré este blog...

Lo de: "Vas caer"... uffff Cuántas veces lo habré escuchado (algo torpe que es una).

Lo de: "Bueno"... :D

Y lo de: "Riquiña"... Aims... que me pongo tontorrona...

Pero curiosamente los gallegos tendemos a necesitar salir fuera para darnos cuenta de todo lo que echamos de menos. Si este anuncio me hubiera pillado en mis años de universidad y se emitiese en toda España... creo que aún lo disfrutaría más.