miércoles, junio 17, 2009

Eh, pichurri, quero ver como te ris!!



Canción: Quero ver como te ris
Grupo: Medomedá

Letras/Lyrics:
Se queres chora un pouco
pero tampouco moito
que se che caen os mocos
e eu non os recollo.

É algo do que dixen?
Foi algo do que fixen?
A min non me fai chiste
Así véndote tan triste.

Eeeeeh pichurriiiii!

Quero ver como te ris!
Por debaixo do nariz!
Quero ver como te ris!
Por debaixo do nariz!

Ja ja ja
je ji jo

Vai deixando de chorar
Porque eu ao teu lado estou
Que se non empezo eu
E así xa somos dous.

Vai quitando as túas penas
E poñendo as alegrías
Aínda que non teñas dentes
que se vexan as encías...
... de arriba!

Refrán

Que bonito
é o sorriso
e que feo
o berreo.

Como se che pon a cara
de fea cando te enfadas
penso que iso non se amaña
nen botándolle pomada.

Non ho!

Refrán

Si! Vaite pa ao monte!
e colle aire!
berra o teu nome!
a min funcionoume
mais procura ir un día
que non haxa cazadores.

Pum!
Hostia!

Quero ver como te...
Move move moving the ass
Movendo o cu
Shake shake shaking the shit....
Mareando a merda
(repetir)

Ja! je! ji! jo! ju!

Vaite a tomar... aire..


Traductor galego-español

No hay comentarios: